hyehye readers and stalkers !dah termasok kat belog ny ,ape lagi follow laa eak .and tinggalkan link korang kat shoutbox .love u all larh !

pengikut yang baek haty :)

Sunday, May 15, 2011

happy SIFU day !

assalamualaikum readers and stalkers :)

haa .ary ny "saya" ,cewahh tuka jadik baek kejap .
hari ny saya nak wat entry untuk sifu sifu saya yang penah mengaja saya .
sejak dari zaman kanak kanak riang yang tak tau ape ape ,
sampai lahh sekarang .dah beso panjang dahh anak murid cegu nih .haha .
*ehem ehem .beso ker*

saya nak ucapkan
HAPPY SIFU DAY !
untuk cegu cegu sume especially untuk my dear cutie sifu
CIK SYARINA ALI :)

hehe .jasa mu akan ku kenang sampai ble ble .
tengs for being my great ,sporting and loving teacher in the world .
love u so much teacher :)

and and ,untuk sume guru guru yang bergelar guru .
~ahaha .ape saya merapu ny ?~
saya nak ucapkan selamat hari guru .
jasa anda tidak ternilai .
andalah yang melahirkan dan mencorakkan minda insan kelas pertama .
tanpa anda siapalah kami .

*cewahh ayat saya .heheh*
ikhlas dari hati tau .
^^

No comments:

Post a Comment